Suomi
Gamereactor
uutiset
World of Warcraft: The War Within

World of Warcraft: The War Within tarjoaa esteettömyysvaihtoehtoja araknofoobikoille

Vaikka ei ole vielä mitään virallista julkistettavaa, tiimi ottaa tämän huomioon Nerubian vihollisten kanssa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

World of Warcraft: The War Within -peliä mainostetaan laajennuksena, jolla pääset takaisin peliin, vaikka et olisi koskaan pelannut sitä, tai sitten olet ollut poissa vuosia. Jotkut potentiaaliset pelaajat saattavat kuitenkin kauhistella Nerubian hämähäkkihahmoja.

BlizzCon 2023 -tapahtumassa istuimme pelin johtavan ohjelmistosuunnittelijan Darren Williamsin ja UX Lead Crash Reedin seuraan keskustelemaan kaikista The War Within -asioista ja kysyimme, kuinka araknofoobikot voisivat lähestyä tätä uutta laajennusta.

"So we're very conscious of that," Williams said. "[The Nerubians] a core part of like Warcraft forever, right? Like since Warcraft 3. But we have a team there. We do research on that. Like what are the key things we need to help players with? How we best provide those accessibility options? So nothing specific to announce there right now, but we're actively talking about that too."

Kehittäjät ovat tehneet selväksi, että he ottavat nämä asetukset huomioon suunnitellessaan The War Withinin vihollisia. Tämä toivottavasti tarkoittaa sitä, että Worldsoul Saga huomioi myös hämähäkkikammoiset fanit.

Katso koko haastattelumme alta:

HQ

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä