Warhammer 40,000: Space Marine II on julkaistu, ja Gamereacorin arvion pääsee lukemaan täällä. Siihen ensimmäiseen peliin verrattuna parannuksia on tehty paljon, ja yksi tällainen osa-alue on äänisuunnittelu.
Saber Interactiven luova johtava ohjaaja Tim Willits kertoi Gamereacorille Gamescomin humussa, miten äänistä saadaan tehtyä niin murhaavan tehokkaalta kuulostavia. Tärkeää ei ole tehdä äänestä aitoa, vaan aitoa parempi.
Katso koko haastattelu alta täällä Gamereactorissa.
"My personal secret advice is, if you're a sound designer, whatever weapon that you're building for, don't make it sound like that weapon. Make it sound like the weapon above it. I mean, even back in old Doom days, our double-barrel shotgun was like a little mini-cannon. And our AK-47-type weapon was an AR-74 sound. So you always needed to make a sound for what's bigger. And then, because that's the most important thing in games, is the weapons have got to sound amazing."