Gamereactor



  •   Suomi

Kirjaudu sisään
Gamereactor
artikkelit
Forza Horizon 6

Viisi pakko saada -kohdetta Forza Horizon 6:ssa

Vuosien kerjäämisen jälkeen fanit saivat vihdoin toiveensa, kun Horizon suuntaa Japaniin kuudennessa osassa. Petter kirjoittaa muutoksista, joita hänen mielestään on tehtävä kuudennessa osassa...

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Organisoitu drifting
Harva asia tuntuu enemmän JDM:ltä, enemmän Tokyo by Night -pohjaiselta katuajelulta ja ikonisemmalta kuin drifting, ja vaikka Forza Horizonissa on ollut mukana laajarunkoista driftingiä alusta asti, vaadin henkilökohtaisesti, että Playground panostaa siihen tällä kertaa paljon enemmän. Haluan nähdä järjestäytynyttä driftausta, tandem-tyyliin Forza Horizon 6:ssa ja haluan, että kokoonnumme yhteen ja aloitamme Daikokusta ja Akihabara UDX:stä. Sallikaa minun linjata S15:ni penkereelle Tokion keskustan kauniiden neonkylttien loisteeseen ja katsella, kun kaikki sädekehät peilautuvat lätäköihin maassa samalla, kun Supra makaa takanani nuoleskellen urhoollisesti yrittäen jäljitellä jokaisen johdon jokaista osaa.

Forza Horizon 6
Horizon 5 oli toki hyvä, mutta se tuntui parin tunnin jälkeen hieman päämäärättömältä ja tyhjältä.

Pink Slip racing
Harva asia tässä genressä on jäänyt mieleeni samalla sekoituksella täydellistä euforiaa, kauhua ja kuolevaista raivoa kuin mahdollisuus lyödä vetoa oman, kustomoidun auton omistamisesta Juicedissa. Itse peli on nyt tuskallisen unohdettu, ja siinä oli paljon osia, jotka eivät toimineet, mutta Pink Slip -kilpailu oli aivan fantastinen, koska jo pelkkä ajatus siitä, että oli vaarassa menettää autonsa, jonka rakentamiseen oli käyttänyt monta pitkää tuntia, yksinkertaisen virheen takia. Ja tietysti voit aivan yhtä hyvin voittaa ja viedä kotiin kustomoidun auton, joka on arvoltaan valtava määrä rahaa.

Ajoklubit
Vaikka Playground Games on viiden menestyksekkään arcade-ajopelin jälkeen selvästi rakentanut oman juttunsa ja määritellyt uudelleen sen, mitä helposti lähestyttävä avoimen maailman ajopeli on ja mitä sen ehkä pitäisi olla, minusta on vain hölmöä olla varastamatta parhaita paloja sarjasta nyt jo kuolleita kilpailijoita, kuten Driveclubista. Motorstorm-porukan unohdettu PS4-floppi ei ollut se ajopeli, jota monet meistä olivat toivoneet, mutta ajatus verkkopohjaisista kerhoista, joissa voit löytää liittymän, haastaa muita kerhoja ja kerätä kerhopisteitä, ei todellakaan ollut typerä. Playgroundin pitäisi napata se kaikki, luoda lisää kerhomentaliteettia ja enemmän verkkopohjaista tiimikilpailua Forza Horizon 6:sa. Kaiken kaikkiaan Playgroundin on uudistettava koko Horizonin online-osio, joka toimii tuskin hyödyllisesti erityisesti kahdessa viimeisessä pelissä. Matchmaking on uudistettava ja tulevien nettikisojen odotusaikoja on lyhennettävä 80 prosentilla.

Tämä on mainos:
Forza Horizon 6
Horizon 4:ssä oli uskomattoman hyvin mallinnettu miniversio Edinburghista. Kuudennessa luokassa Tokion täytyy olla valtava ja valtavan kutsuva pelikaupunki.

Enemmän keskittymistä, vähemmän vapautta
Perusresepti, johon Horizon perustuu, on tietysti avoin, vapaa, laaja ja laaja-alainen kilpa-ajo avoimessa maailmassa. Aja minne haluat, jopa itse kisojen aikana. Jos olet valmistellut autosi niin maissipeltoa kuin kuumaa kesäasfalttia varten, monissa kisoissa on vain ajettava pellon poikki ja toivottava, että oikotie auttaa sinua voittamaan. Horizon 6:ssa ja kun pelisarja siirtyy Japaniin, toivon kuitenkin, että Playground ajattelee asioita hieman uudelleen ja rakentaa lisää kisoja, jotka ovat suljettuja myös ulkoasultaan ja itse pelimaailmalta. Vaihtelu avoimen maailman kilpa-ajojen ja enemmän Need for Speed: Undergroundin makuisen kilpa-ajon välillä voisi mielestäni olla maagisen hyvä.

Uudet pelitilat
Forza Horizon 4:stä Horizon 5:een tehty copy-paste-työ Horizon Arcade -pelitilojen tarjonnan osalta oli lähes outoa, ja kuudennen osan osalta toivon, että Playground todella pakottaa itsensä "tappamaan rakkaansa" tarjotakseen jotain erilaista ja haastamaan itsensä keksimään pyörän uudelleen. Omalta osaltani varsinkin viidennessä osassa on paljon sellaisia pelielementtejä, jotka alkoivat tuntua todella tylsiltä jo alkutunnin aikana ja uutta ajattelua tarvitaan. Sama pätee myös itse festivaaliasetelmaan. Älä käytä Horizon-festivaalia tällä kertaa vain kehystävänä yksityiskohtana, Playground. Anna festivaalin olla todellinen Tokion autokulttuuriin perustuva festivaali. Tuokaa Smokey Nagata, Keiichi Tsuchiya, Larry Chen, Kanjozoku ja tuokaa paikalle oikeaa livemusiikkia ja todellinen, oikea tulkinta JDM-kulttuurista. Wangan Expressway on tietenkin otettava mukaan samoin kuin Kanjo Loop.

Mitä toiveita sinulla on Horizon 6:lle?

Tämä on mainos:

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Viisi pakko saada -kohdetta Forza Horizon 6:ssa

Viisi pakko saada -kohdetta Forza Horizon 6:ssa

ARTIKKELI. Kirjoittaja Petter Hegevall

Vuosien kerjäämisen jälkeen fanit saivat vihdoin toiveensa, kun Horizon suuntaa Japaniin kuudennessa osassa. Petter kirjoittaa muutoksista, joita hänen mielestään on tehtävä kuudennessa osassa...



Ladataan seuraavaa sisältöä