Neva on tunteisiin vetoava jatko-osa
Nomada Studion jatko-osa Grisille on ulkoisesti ja tunteita herättävästi yhtä puhdas kuin edeltäjänsä, ja samalla myös pelimekaanisesti tyydyttävä kokemus.
Alan Wake 2:n laajennus Night Springs on tunnelmaltaan kovin erilainen kuin peruspeli, sillä säännöt ja rajoitteet puuttuvat tyystin
Remedyn veteraanit kertoivat Alan Wake 2:n laajennuksesta.
Lorelei and the Laser Eyes on mahtava pulmapeli
Pulmapelien välitön klassikko.
Final Fantasy VII: Rebirth onnistuu hienosti
Se toinen osa kaikkien aikojen kunnianhimoisimmasta uusintaversiosta on tässä.
Cocoon on tanskalaisen osaamisen merkkipaalu
Geometric Interactiven ensimmäinen peli on parasta sitten Insiden.
"Final Fantasy on vapautta luoda mitä haluaa", Gamereactorin haastattelussa Naoki Yoshida
Gamereactor pääsi haastattelemaan Naoki Yoshidaa ja kumppaneita Final Fantasyn olemuksesta, uudesta suunnasta, lumilaudoista ja japanilaisesta pekonista.
Final Fantasy XVI on kuin miellyttävä junamatka kaasu pohjassa
Square Enix innoittuu niin Game of Thronesista kuin Kaiju-elokuvistakin. Tuloksena on se lupaavin Final Fantasy -peli melkein kahteen vuosikymmeneen.
Horizon Call of the Mountain on peli, jossa eri osat eivät toimi täysin yhteen
PSVR2:n julkaisupeli on hyvä VR-versio, mutta tällä kertaa kokonaisuus on vähemmän kuin osiensa summa.
Playstation VR 2 on miellyttävä päässä ja teknisesti onnistunut
Sonyn toinen VR-laite on selvästi hienostuneempi kuin edeltäjänsä. Hinta ja tulevat pelit heittävät kuitenkin epäilyksen varjon menestykselle.
Playstation VR2, tältä se vaikuttaa
Tunti Sonyn uuden VR-kypärän parissa on takana. Tältä vehje vaikutti.
Forspokenin taistot ovat mahtavia, mutta avoin maailma kaipaisi lisää persoonallisuutta
Tukholmassa Gamereactor kokeili Forspokenia.
Ratchet & Clank: Rift Apart
Ratchet & Clank tekevät vihdoinkin paluun, ja tällä kertaa heillä on seuraa.
Spider-Man: Miles Morales, haastattelussa Insomniac Gamesin peliohjaaja Cameron Christian
Peliohjaaja Cameron Christian kertoo Spider-Man: Miles Moralesin uudesta sankarista ja siitä, miten uudet kyvyt parantavat pelattavuutta
Rajoitukset ovat hyvästä: näin David Wehle teki unelmastaan totta tekemällä kompromisseja oikeissa paikoissa
Puheena indie-pelien markkinat, yksin työskentelyn haasteet ja uusi projekti nimeltä The First Tree
Millaista on kunniatta taisteleminen? Ghost of Tsushiman Nate Foxia jututtamassa
Gamereactor istahti alas ohjaaja Nate Foxin kanssa. Tällainen on samuraipeli Ghost of Tsushima.
The Last of Us: Part II, haastattelussa Kurt Margenau
Naughty Dog kertoo The Last of Us: Part II -pelistä: näin syntyy kertomisen arvoinen tarina