Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Halo Infinite saa kokonaan uuden ajokin

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ
HQ

343 Industries on luvannut kertoa kuukausittain Halo Infiniten kuulumisia. Ja näin on tapahtunut Halo Waypointissa. Tietoa piisaakin sitten niin totta vie.

343 Industries kertoo saaneensa käyttöön uusia työkaluja, joiden avulla he pystyvät reagoimaan aiempaa nopeammin pelaavan kansan antamaan palautteeseen. Lisäksi Halo Infiniten pelialue eli niin sanottu hiekkalaatikko on valmis, ja sitä testataan päivittäin. Pelin ohjaus on vapaasti muokattavissa konsoleilla. PC:llä puolestaan on oma työryhmänsä varmistamassa, että tuntuma on parasta mahdollista.

Aseita on tuunattu uusiksi, ja nyt mukana on erilaisia vahinkotyyppejä, joista esimerkkinä kerrotaan plasma. Syyksi kerrotaan halu monipuolisuuteen.

"--- we felt that it was important to feature multiple damage types in the game so that we have more attributes to play with when designing vehicles and weapons".

Halo Infinite

Ajokkeihin on tehty pieniä muutoksia, jotta ne istuvat paremmin Halo Infiniten maailmaan. 343 Industries tiedostaa, että ajoneuvot ovat sosiaalinen kokemus pelaajille.

"Vehicles organically form player parties. Every Halo vehicle enthusiast has a story where someone pulled up in a Warthog, beeped the horn, they got in, and they spent the whole match playing together."

Työn alla on myös kokonaan uudenlainen ajokki. Uusi ajoneuvo on jossain Warthogin ja Scorpionin välissä.

"Although, we are working on a new vehicle that is looking pretty hot. This new vehicle will sit nicely between the Warthog and the Scorpion in terms of power level so it should ignite some new discussions on what vehicle to take to a mission."

Lisäksi kauhistuttavat Hunter-pahikset tekevät paluun. Jokainen Haloa pelannut muistaa, miten näiden otuksien ympärillä tanssittiin selkään ampuen.

Halo Infinite

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä