Suomi
Gamereactor
uutiset
Among Us

Siksi Among Us päivittyy niin hitaasti

Selitys on oikeastaan aika ilmeinen

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Viime vuoden yksi suurimmista hiteistä oli Among Us, joka kuitenkin julkaistiin jo vuonna 2018. Nyt sitten kehittäjä InnerSloth on paljastanut, miksi päivityksissä sun muissa kestää niin pitkään. Syy on se, etteivät kehittäjät uskoneet suosion kasvavan niin suureksi. Toisin sanoen moiseen ei ollut varauduttu. Asiaa kommentoi community director Victoria Tran.

"Among Us gained incredible traction pretty late into 2020 that we weren't expecting, and that meant A LOT of change for us."

"We had to spend 2 months just restructuring, figuring out new processes, and getting external partners to help us manage on board. Originally it was just 3 friends working together (and now I'm here to make 4, hi), but if we wanted this to work long term and hire up, we needed to streamline things. It's all behind the scenes work, and while it meant time away from the game, it'll make it easier for current and future us to develop the game better."

Lisätietoa uudesta Airship-kartasta, Xbox-versioiden suunnitelmista, tulevaisuuden päivityksistä sun muusta voi katsoa lisätietoa täältä.

HQ
Among Us

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä