Suomi
Gamereactor
uutiset
Assassin's Creed Shadows

Ubisoftin mukaan siksi Assassin's Creed oli turhan vaikea uusille tulokkaille

Nykyajassa tapahtuva tarinaosuus oli liian hankala uusille pelaajille ymmärtää.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Merkittävä osuus Assassin's Creed -pelaamista oli pitkään nykyajassa tapahtuva pelaaminen, joka sitten sitoi yhteen monta eri peliä, vaikka siis se menneisyydessä tapahtuva pelaaminen seilasi eri aikakausissa ja päähenkilöissä. Laite nimeltä Animus mahdollisti elämän kokemisen menneisyydessä tietyn henkilöhahmon silmin. Ajan myötä nykyajassa tapahtuva pelaaminen muuttui tarinallisesti koko ajan vaikeaselkoisemmaksi, ja nykyään Ubisoft paneutuukin siihen vain ajoittain.

Lontoon BAFTA-tilaisuudessa asiasta puhui Eurogamerille Assassin's Creedin pomo Marc-Alexis Cote, että aikaa myöten modernin ajan tarinasta tuli juonellinen taakka, ja se hankaloitti uusien pelaajien työtä tutustua pelisarjaan.

Ubisoft aikookin jatkossa panostaa selvästi enemmän siihen historialliseen pelaamiseen.

"As we move forward, our goal is to put history back at the centre of the players' experience. The modern day narrative will serve to enhance, rather than overshadow, the historical journey. By drawing meaningful contrast between past and present, we aim to restore the balance that was once the hallmark of the franchise."

Näillä näkymin helmikuussa 2025 julkaistava Assassin's Creed Shadows asettaa uuden tarinallisen pohjan, jolle sitten rakennetaan vuosien ajan.

Assassin's Creed Shadows

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä