Suomi
Gamereactor
uutiset
The Last of Us Multiplayer

Tietojen mukaan Bungien epävarmuus The Last of Us Multiplayerista vaikutti projektin lykkääntymiseen

Bungie suoritti testauksen, ja oli huolissaan.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto

Viime viikolla pidetyssä Playstation Showcase -lähetyksessä ei nähty lainkaan sellaisia toimijoita kuin Naughty Dog ja Santa Monica Studio. Naughty Dog ilmoitti jokin aika sitten, että The Last of Usin moninpeliä on lykätty, ja voimavaroja keskitetty tulossa olevan yksinpelin suuntaan. Mikä tämä yksinpeli sitten on ei ole tiedossa.

HQ

Bloombergin mukaan yksi syy The Last of Usin moninpelin lykkääntymiseen on Destinystä muistettavan Bungien esittämä huoli.

Bungie kuuluu nykyisin Sonylle, ja Bungie sai käskyn arvioida tulossa olevat live service -projektit. Tietojen mukaan Bungie ilmaisi huolensa koskien The Last of Us -moninpelin tilaa. Edelleen Bloombergin mukaan The Last of Usin moninpeli tarkastelee nyt uudelleen suuntaansa.

"Bungie raised questions about the The Last of Us multiplayer project's ability to keep players engaged for a long period of time, which led to the reassessment."

The Last of Us Multiplayer

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä