Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3:n suunnittelija pyysi anteeksi pelin sotkuista karttaa

Liikaa kysymysmerkkejä

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

CD Projekt Redin The Witcher 3: Wild Hunt julkaistiin vuonna 2015, ja kyseessähän on yksi kaikkien aikojen parhaista ja mittavimmista videopeleistä. Avoin maailma on väärällään kaikkea mielenkiintoista, ja joidenkin mielestä kartta on kaiken kiinnostavan vuoksi sotkuinen.

Suoratoistolähetyksessä juhlittiin CD Projektin 20 vuotta kestänyttä taivalta, ja samassa yhteydessä tulevan The Witcher 4:n tarinan ohjaaja Philipp Weber pahoitteli The Witcher 3:n sotkuista karttaa, josta sanoi olevansa itse osittain vastuussa. Asiasta raportoi IGN.

"I can admit freely I'm one of those people that actually put those question marks in the world. It was already late 2014 so not that long before release, when we basically just filled the world with them. There was not a lot of time so it was very much, 'okay, we just have to do it and we can't do it perfectly'."

Philip Weber sanoi senkin, että merkittävä osa kartan kysymysmerkeistä oli salakuljettajilta jäänyttä saalista, joita ei olisi kannattanut merkitä karttaan erikseen lainkaan.

"However, I do have a defense. I did a lot of those terrible — I can say terrible because I did them — smugglers' caches. But originally, we put them into the world, we put some seagulls over them so you would see them circling, but it wasn't planned to actually have an icon on the map."

The Witcher 4 -pelin julkaisun ajankohdasta ei ole tietoa.

The Witcher 3: Wild Hunt

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä