Suomi
Gamereactor
uutiset
Super Meat Boy

Team Meat ei halua kehittää uudelle konsolisukupolvelle

Liian kallista ja monimutkaista, muttei täysin mahdotonta.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Super Meat Boyn luonut Team Meat -studio on todennut GI:lle, etteivät he halua kehittää pelejä seuraavan sukupolven konsoleille, koska se on aivan liian kallista. Kanssaperustaja Tommy Refenes harmitteli:

"Kulut ovat aivan mielettömiä. Jos sinulla on jo tietokone niin Steamiin kehittäminen maksaa nolla dollaria. Playstationille, Xboxille tai Nintendolle kehittäessä saa maksaa tuhansia dollareita kehittäjän konsolista, sitten sertifikaatiosta ja testauksesta ja lokalisaatiosta..."

Refenesin mielestä iPadille kehittäminen on paljon järkevämpää, koska se on satunnaisille pelaajille paljon helpompi alusta mihin tarttua.

Kehittäminen seuraavalle konsolisukupolvelle ei ole täysin poissuljettu vaihtoehto, mutta se vaatisi jotain välittäjää joka hoitaisi kaiken bisneksen studion poikien sijasta, ja ilmainen kehittäjän konsolikin olisi kiva.

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Super Meat BoyScore

Super Meat Boy

ARVIO. Kirjoittaja Jori Virtanen

Superlihapoika on pelkästä lihasmassasta kasattu sankari, jonka sydänkäpynen on Laastarityttö. Mutta paha Tohtori Sikiö kaappaa Laastaritytön ja lähtee haneen! Lihapojan on tietysti pelastettava mielitiettynsä, vaikka tie kävisikin yli villien pudotusten, läpi lasersäteiden täyttämien käytävien ja ohi singahtelevien sirkkelinterien.



Ladataan seuraavaa sisältöä