Videopelaamisen nykyaika on sellaista, että pelien julkaisun lykkääntyminen on valitettavan tavallista. Joskus tehdään lukuisia lyhyitä lykkäyksiä, ja joskus vain siirretään reilusti julkaisua kunnolla eteenpäin.
Biowaren ja Dragon Agen veteraani Mark Darrah on vakaasti sitä mieltä, että yksi reilu lykkääminen on parempi kuin sarja lyhyitä lykkäyksiä. Hän puhui asiasta Youtuben videollaan, josta raportoi Games Radar.
Reilu lykkäys kerralla mahdollistaa pelin kehitykseen paneutumisen aivan toisin kuin se tilanne, että tiedossa olisi vain muutaman kuukauden lykkäys.
"If your game ends up being two years late, but you know it's going to be two years late, that opens up your probability space massively, because you know, 'OK, right, we're not shipping in a month, we're gonna ship in 25 months. Then let's take a step back and re-examine what we've got and potentially undo some of the decisions that we made earlier when we thought we were making a different game, and take a different path'."