Grand Theft Auto V on saapunut tuunattuna versiona niin Playstation 5:lle kuin Xbox Series X:lle (ja S:lle). Odotetusti Digital Foundry on verrannut näitä kahta eri versiota toisiinsa.
Grafiikkatiloja on peräti kolme erilaista: Performance (kiinteä 4K/30fps), Fidelity (1440p/60fps) ja Performance Ray-Tracing. Latausajat ovat lyhentyneet merkittävästi. Playstation 5:llä vertailussa päästiin lukemaan 23,18 sekuntia, kun taas Playstation 4:llä aikaa sai varata yli kaksi minuuttia. Xbox Series X lataa vieläkin nopeammin ajassa 20,76 sekuntia.
Teknisen suoriutumisen osalta pieniä eroja on havaittavissa, sillä ruudunpäivitys notkahtaa vaativimmissa kohtauksissa. Tehtävässä Mr Philips Performande Ray-Tracing -tilassa ruudunpäivitys laskee lukemaan 40 fps Playstation 5:llä, ja Xbox Series X:llä lukemaan 50 fps. Joissakin kohtauksissa tilanne konsolien kesken on päinvastainen, joten tässäkin asiassa versiot ovat tasoissa.
4K Fidelity -tilassa ruudunpäivitys on 30 fps, mutta yksi poikkeus havaittiin. Mr Philipsissä Playstation 5:llä lukema laski tasolle 20 fps, kun taas Xbox Series X:llä pysyteltiin tasolla 27 fps.