Keskustelimme äskettäin vanhemman yhteisöpäällikön Joe Kingin kanssa Syncedistä, Next Studiosin ja Level Infiniten uudesta kolmannen persoonan vapaasti pelattavasta ampumapelistä. Vaikka free-to-play-räiskintäpelit saattavat tuntua kylläiseltä genreltä, Synced näyttää erottuvan joukosta monipuolisella pelattavuusalueellaan.
Nanot ovat suuri osa tätä, koska ne voivat sallia useita erilaisia helpotuksia pelaamiseesi.
"That's a big focus for us, yeah that companion gameplay, syncing with your Nano and then using the Nano to sort of build on the perks that you've picked up through the runs and the PvP matches the Dead Sector runs, which is our PvE component and the PvP matches," King told us. "You find that Nano, sync with it and then use the skills that it offers to sort of help you along the way."
Voit myös tasapainottaa pysyviä boostereita, ja myös niitä, joita keräät eri pelikerroilla Syncedissä.
"You're able to build out your character both permanently in a traditional sense that we're used to but also in each run you're collecting a substance called Radia. You're spending it at these exchanges to buy [mods] that you can use in that run and every run is different. So, you may find some mods in one run that sort of give you a crowd control advantage and then there are other mods in the next run that you do that are more focused on your nano and letting it be stronger. There's a lot going on. We're really excited about it."
Synced on määrä julkaista tänä kesänä, mutta King kertoo meille, että on olemassa enemmän mahdollisuuksia tutustua peliin.
"Our next big beat is Gamescom this summer," hän sanoo.
Synced suuntaa melko täyteen joukkoon, mutta näyttää siltä, että sen parissa työskentelevä tiimi tekee kaikkensa varmistaakseen, ettei se katoa valtavan massan kätköihin. Katso koko haastattelumme alta: