Sucker Punch myöntää tehneensä virheitä viime vuonna PS3:lle julkaistun inFamous-kaupunkirymistelyn kanssa. Studion perustajajäsenen Chris Zimmermanin mukaan ensimmäisen osan ohjelmoinnissa tehtiin "todella typeriä ratkaisuja", jotka rajoittivat peliä.
"PS3:n arkkitehtuuri on hyvin monimutkainen ja se sisältää monia osia, joissa koodia voidaan pyörittää. Meidän koko koodimme pyöri hitaassa osassa", Zimmerman kertoo Play-lehdelle antamassaan haastattelussa.
Zimmermanin mukaan virheistä on kuitenkin otettu opiksi ja tuleva inFamous 2 hyödyntää paljon paremmin PS3:n SPU-prosessoreja. Zimmerman uskoo, että jatko-osa kävisi jo mahdottomaksi tehtäväksi Xbox 360:lle.
Pelille ei ole vielä annettu julkaisuaikaa, mutta puheet teknisistä parannuksista antavat odottaa entistä hulppeampaa toimintaa.