Suomi
Gamereactor
uutiset
Infamous

Sucker Punch: inFamous mokattiin

Pleikkarin prosessoria ei ymmärretty

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Sucker Punch myöntää tehneensä virheitä viime vuonna PS3:lle julkaistun inFamous-kaupunkirymistelyn kanssa. Studion perustajajäsenen Chris Zimmermanin mukaan ensimmäisen osan ohjelmoinnissa tehtiin "todella typeriä ratkaisuja", jotka rajoittivat peliä.

"PS3:n arkkitehtuuri on hyvin monimutkainen ja se sisältää monia osia, joissa koodia voidaan pyörittää. Meidän koko koodimme pyöri hitaassa osassa", Zimmerman kertoo Play-lehdelle antamassaan haastattelussa.

Zimmermanin mukaan virheistä on kuitenkin otettu opiksi ja tuleva inFamous 2 hyödyntää paljon paremmin PS3:n SPU-prosessoreja. Zimmerman uskoo, että jatko-osa kävisi jo mahdottomaksi tehtäväksi Xbox 360:lle.

Pelille ei ole vielä annettu julkaisuaikaa, mutta puheet teknisistä parannuksista antavat odottaa entistä hulppeampaa toimintaa.

Aiheeseen liittyviä tekstejä

InfamousScore

Infamous

ARVIO. Kirjoittaja Matti Isotalo

Lue, mitä mieltä Matti oli sähköisestä supersankaroinnista, jossa pyörälähetti saa puolijumaluutta lähentelevät supervoimat.

Infamous

Infamous

ENNAKKO. Kirjoittaja Jori Virtanen

Avoin kaupunki, parkouria, sähkövoimia ja runsaasti tekemistä? Soundtrack, joka on tehty lasimurskalla ja vesitynnyreillä? Kyllä, inFamous on just niin hyvä kuin miltä kuulostaakin.



Ladataan seuraavaa sisältöä