Voi olla vaikeaa pysyä mukana Internetin loputtomissa nopeissa trendeissä näinä päivinä. Kerran ihmiset rakastivat unboxing-videoiden katselua, mutta nyt, kuten Wired raportoi, näyttää siltä, että trendi on kääntynyt, ja nyt ihmiset haluavat pakata videoita.
Videoilla, joissa on hashtag-pakkaustilaukset, on tällä hetkellä yhteensä 9 miljardia katselukertaa TikTokissa, ja ne koostuvat enimmäkseen tuotemerkeistä, jotka näyttävät asiakkaille luomiaan räätälöityjä tilauksia. Pamela Rutledge, mediapsykologi, joka on kirjoittanut aiemmin pakkauksen purkamisesta, sanoo, että videoiden pakkaamisessa on " kaikki pakkauksen purkamisen vetovoima sekä tieto siitä, että katsomasi on erityisesti sinua varten".
Jotkut yritykset onnistuvat jopa ansaitsemaan ylimääräistä rahaa pakkausvideoistaan. Brittney Applegate veloittaa asiakkailta ylimääräiset 8 dollaria nähdäkseen tilauksensa pakattuna heille. Hän väittää, että kyse ei kuitenkaan ole rahasta, ja veloittamalla hän voi yksinkertaisesti pakata enemmän tilauksia päivässä kuvaamatta jokaista.
Oletko videoiden pakkaamisen fani?