Suomi
Gamereactor
lifestyle

Olemme siirtyneet unboxingsista, nyt ihmiset haluavat nähdä pakkaamisen

Brändit mainostavat nyt itseään näyttämällä, miten ne pakkaavat asiakkaiden tilaukset.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Voi olla vaikeaa pysyä mukana Internetin loputtomissa nopeissa trendeissä näinä päivinä. Kerran ihmiset rakastivat unboxing-videoiden katselua, mutta nyt, kuten Wired raportoi, näyttää siltä, että trendi on kääntynyt, ja nyt ihmiset haluavat pakata videoita.

Videoilla, joissa on hashtag-pakkaustilaukset, on tällä hetkellä yhteensä 9 miljardia katselukertaa TikTokissa, ja ne koostuvat enimmäkseen tuotemerkeistä, jotka näyttävät asiakkaille luomiaan räätälöityjä tilauksia. Pamela Rutledge, mediapsykologi, joka on kirjoittanut aiemmin pakkauksen purkamisesta, sanoo, että videoiden pakkaamisessa on " kaikki pakkauksen purkamisen vetovoima sekä tieto siitä, että katsomasi on erityisesti sinua varten".

Jotkut yritykset onnistuvat jopa ansaitsemaan ylimääräistä rahaa pakkausvideoistaan. Brittney Applegate veloittaa asiakkailta ylimääräiset 8 dollaria nähdäkseen tilauksensa pakattuna heille. Hän väittää, että kyse ei kuitenkaan ole rahasta, ja veloittamalla hän voi yksinkertaisesti pakata enemmän tilauksia päivässä kuvaamatta jokaista.

Oletko videoiden pakkaamisen fani?

Tämä on mainos:
Olemme siirtyneet unboxingsista, nyt ihmiset haluavat nähdä pakkaamisen


Ladataan seuraavaa sisältöä