Suomi
Gamereactor
uutiset
Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater tarjoilee kaksi erilaista ohjaustapaa, jotka vaikuttavat vaikeustasoon

Moderni tyyli tekee pelin helpommaksi, joten säätöjä oli tehtävä.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater julkaistaan vuonna 2025, ja Konami kertoi pelistään lisää Tokyo Game Show'n humussa. Japanilaisen pelilehti Famitsun haastattelussa tuottaja Noriaki Okamura kertoi, että pelissä on mukana kaksi erilaista ohjaustapaa, ja samalla kaksi eri vaikeustasoa.

Siinä vuoden 2004 pelissä Metal Gear Solid 3: Snake Eater oli kiinteä kamera, joka on säilytetty ennallaan ohjaustavassa "Legacy Style". Mukana on kuitenkin myös "New Style", joka on samanlainen kuin kolmannen persoonan kamera pelissä Metal Gear Solid 3: Subsistence. Kuitenkin kamera on enemmän Naked Snaken olkapään takana, koska se tekee helpommaksi vaihtaa tähtäystilaan.

Automaton raportoi asiasta englanniksi. New Style mahdollistaa myös ampumisen liikkeessä, ja näin pelaaminen on helpompaa kuin tekijöillä oli ajatuksena.

"However, if we were to adjust things to match the New Style, that would make the Legacy Style too difficult", he added. "That's why we decided to split the two play styles."

Ei ole tiedossa, voiko pelaamisen aikana vaihtaa tämän Legacy Stylen ja New Stylen kesken miten vapaasti. Joka tapauksessa Legacy Style vastaa sitä alkuperäistä vaikeustasoa, kun taas New Style on saanut kylkeensä muutoksia, jotta pelaaminen ei olisi liian helppoa.

Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä