Suomi
Gamereactor
lifestyle

Levin uusi kampanja hylkää todellisen mallin tekoälylle

Tervetuloa tulevaisuuteen, lapset!

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Tekoäly ponnahtaa otsikoihin yhä enemmän. ChatGPT: n uusimmista hyödynnyksistä kuvantuotannon parannuksiin näemme paljon edistystä tekniikassa. Nyt vaatemerkki Levi's on korvannut todellisen mallin tekoälyn luomalla mallilla uusinta kampanjaansa varten.

Nimetön tekoälymalli luotiin yhteistyössä LaLaLand.ai, digitaalisen studion kanssa, joka on aiemmin tehnyt avatareja yrityksille, kuten Calvin Klein ja Tommy Hilfiger. Levin digitaalisen ja kehittyvän teknologiastrategian maailmanlaajuisen johtajan Amy Gershkoff Bollesin mukaan malli auttaa brändiä edustamaan kokoja, ihonsävyjä ja ikää.

Niille, jotka ovat huolissaan siitä, että näemme digitaalisen monimuotoisuuden vasta tästä lähtien, Bolles sanoi myös, että nämä tekoälymallit eivät korvaa ihmisiä kokonaan, vaan toimivat sen sijaan täydennyksenä.

"Kun sanomme täydennys, tarkoitamme, että tekoälyn tuottamia malleja voidaan käyttää yhdessä ihmismallien kanssa mahdollisesti laajentamaan mallien määrää tuotetta kohti", sanoi Levin tiedottaja. "Olemme innoissamme maailmasta, jossa kuluttajat voivat nähdä sivustollamme enemmän malleja, jotka mahdollisesti heijastavat mitä tahansa vartalotyypin, iän, koon, rodun ja etnisen alkuperän yhdistelmää, jolloin voimme luoda henkilökohtaisemman ja osallistavamman ostokokemuksen."

Tämä on mainos:

Kiitos, TheGuardian.

Levin uusi kampanja hylkää todellisen mallin tekoälylle


Ladataan seuraavaa sisältöä