Gamereactor Suomi. Katso tuoreimmat pelitrailerit mukaan lukien kuumat haastattelut suurimmista pelitapahtumista ympäri maailman. Gamereactor käyttää cookieseja taatakseen parhaan mahdollisen selailukokemuksen sivustollamme. Jos jatkat eteenpäin niin oletamme, että hyväksyt cookies-käytäntömme.

Suomi
Gamereactor
uutiset
Halo Infinite

Halo Infiniten avoin maailma pieneni reilusti kehitysprosessin aikana

Emme ole yllättyneitä.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Halo Infinite julkaistiin puolivalmiina joulukuussa 2021, ja peliä on sittemmin päivitelty, mutta valmista ei ole saatu vieläkään. Tarina tarjoaa tutkittavaksi avoimen maailman, jossa saisi olla enemmänkin sitä tekemistä. Nyt on saatu tietää, että avoimen maailman koko pieneni reilusti ennen kuin Halo Infinite ovesta ulos laitettiin.

Asiasta kertoi 343 Industriesin Joseph Staten Academy of Interactive Arts & Sciencesissa. Kunnianhimon maltillistuminen kehityksen kuluessa ei sinänsä ole mitenkään ihmeellistä. Halo Infinitessa ehkä kuitenkin melko ilmeistä.

"The team went through a lot of iterations on scope and biome variety before I joined. Even after I joined the team, we had to make choices about where to scale back. We didn't end up cutting that much ultimately from the open world, but I know from the original designs there was a pretty significant scaling back of what the team had hoped at one point that they could deliver on."

Halo Infinite

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä