Suomi
Gamereactor
Videos
No More Heroes 3
HQ

No More Heroes 3 - Goichi 'SUDA51' Suda haastattelussa

No More Heroes 3 - Goichi 'SUDA51' Suda haastattelussa

Audio transcriptions

"Hei, Gamereactorin ystävät. No More Heroes 3 julkaistaan vihdoin Nintendo Switchille, 11 vuotta esiosansa jälkeen, saimme tilaisuuden jutella Suda Goichin kanssa, mikä on aina ilo, ja olemme tehneet sitä jo monta vuotta."

"Kiitos paljon, että tulitte seuraamme. Suda-san, mitä kuuluu?
Hei, hauska tavata.
Olemme juuri julkaisemassa No More Heroes 3:sta, joten on ollut erittäin kiireistä aikaa.
Se on myös todella jännittävää aikaa, koska odotamme kaikki innolla, että näemme miten pelaajat ympäri maailmaa reagoivat peliin ja miten media reagoi siihen."

"Se on hieman hermoja raastavaa, mutta samalla se on myös todella, todella jännittävää...
että voimme vihdoin julkaista sen ja antaa kaikkien soittaa ja nähdä, kuinka paljon kaikki pitävät siitä.
Joten kyllä, olen todella innoissani siitä.
Kuten juuri mainitsin, No More Heroes 2:n julkaisusta on kulunut 11 vuotta, ja 14 vuotta, jos olen oikeassa, alkuperäisen pelin julkaisusta."

"Miten sanoisit pelien muuttuneen näinä vuosina, ja miten sanoisit lähestyneesi tämän pelin kehittämistä verrattuna siihen, mitä teit aiemmin?
Niin, kuten mainitsit, No More Heroes 2:n julkaisusta on kulunut 11 vuotta.
Alunperin se oli oikeastaan suunniteltu 10 vuoden tauoksi, tarkalleen ottaen."

"Mutta koronapandemian ja kaiken muun takia asiat tavallaan viivästyivät, ja se viivästyi noin vuodella.
Ja niin, kuten sanoit, edellisestä on kulunut 11 vuotta.
Siitä ajasta, kun alunperin teimme No More Heroes 1:n ja melkein heti sen jälkeen No More Heroes 2:n, asiat olivat todella paljon erilaiset minulle, itselleni ja Grasshopperille yrityksenä."

"Yksi tärkeimmistä eroista silloisen ja nykyisen välillä on se, että tuolloin, Grasshopper julkaisi suhteellisen paljon nimikkeitä.
Joten se oli aina melko paljon, et koskaan oikeastaan kävellyt projektista toiseen...
tai kokouksesta toiseen."

"Kaikki juoksentelivat ympäriinsä ja yrittivät kiirehtiä näiden otsikoiden läpi...
ja saada ne kehitettyä ja julkaistua.
Kun taas nykyään keskitymme paljon enemmän jokaiseen yksittäiseen nimikkeeseen, jota teemme, käytämme siihen enemmän aikaa."

"Rehellisesti sanottuna kukaan meistä ei ole istunut alas ja tehnyt kunnon analyysia siitä, miten tarkalleen ottaen miten asioita tehdään nyt eri tavalla kuin 11-14 vuotta sitten.
Enemmän kuin siitä, miten videopelit ovat muuttuneet, minusta tuntuu, että kyse on enemmänkin siitä, miten olemme muuttuneet yrityksenä.
ja miten käsityksemme peleistä ovat muuttuneet."

"Voin sanoa, että yksi asia, joka on ehdottomasti muuttunut, ei ole vain meidän omamme, vaan koko maailman käsitykset sellaisista asioista kuin avoin maailma, mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa, ja AAA-peleistä.
Aikoinaan kun teimme No More Heroes 1 ja 2, erityisesti No More Heroes 1, emme koskaan ajatelleet, että tehdään kunnon avoimen maailman peli."

"Se, mitä teimme, oli oikeastaan enemmänkin parodiaa tai satiiria...
avoimen maailman peleistä tuohon aikaan.
Ja yksi merkittävä ero on se, että tällä kertaa No More Heroes 3:n kanssa ajattelimme, että okei, koko avoimen maailman pelin käsite on muuttunut niin paljon viimeisten 10-14 vuoden aikana."

"Sen sijaan, että tekisimme avoimen maailman pelistä parodian tai tavallaan nauraisimme sille, se on mennyt siihen pisteeseen, että voit itse asiassa tehdä paljon todella hienoja asioita...
avoimen maailman peleillä.
Ja näkee, että monet näistä todella suurista AAA-peleistä tavallaan pitävät yllä koko koko avoimen maailman peligenreä."

"Tällä kertaa ajattelimme parodioinnin sijasta, että okei, tehdäänpä oikeasti...
todella panostetaan siihen ja tehdään kunnon avoimen maailman peli.
Joten palasimme takaisin ensimmäiseen ja toiseen peliin ja katsoimme, mitä teimme avoimen maailman vapaiden karttojen tyyppisiä juttuja niissä peleissä ja mietimme, miten voisimme parantaa sitä, mietimme, miten voisimme tehdä siitä hieman relevantimman nykyisiin peleihin."

"Ja vaikka se ei olekaan mikään iso täysimittainen, voit kulkea koko maailman tyyppinen avoin peli, tavallaan se on ehkä lähempänä sitä, mitä kutsuttaisiin nimellä - vapaan karttajärjestelmän sijaan täysin avoimen maailman juttu.
No More Heroes 3:n maailma on ehdottomasti paljon isompi ja monipuolisempi kuin kahdessa ensimmäisessä pelissä."

"Yksi ensimmäisistä asioista, jotka olimme päättäneet No More Heroes 3:n osalta, oli se, että kaupunki...
lähetettiin tuhoamaan.
Tämän täytyy olla No More Heroes -pelissä.
Ja kun aloimme miettiä, miten kuvaisimme tämän maailman."

"ja miten aiomme lisätä sitä ja mitä aiomme tehdä sen kanssa, päätimme, että pelkkä tuhoaminen ei riitä.
Laajennetaan siis sitä.
Jotta se tuntuisi enemmän avoimelta maailmalta ja jotta siitä tulisi isompi..."

"peli, paljon isommassa mittakaavassa, meillä on alkuperäinen kaupunki sent tuhottavana, joka on tavallaan uudestisyntynyt uusilla alueilla ja uusilla pelattavilla tavaroilla...
lisätty siihen.
Joten tällä kertaa se on ehdottomasti paljon enemmän sellaista, mitä voisi kutsua avoimeksi."

"maailmanpeli kuin kumpikaan kahdesta edellisestä osasta oli.
Tämä vie minut itse asiassa siihen, mikä piti olla seuraava kysymykseni.
Kerro meille hieman lisää pelin rakenteesta, koska tietysti, kuten juuri mainitsit, palasit takaisin avoimen maailman konseptiin, mutta laajennettuna tällä kertaa."

"Kun taas No More Heroes 2:ssa päästiin eroon avoimesta maailmasta ja kaikki oli näitä arcade-pelejä ja tasojen ryöstelyä.
Mutta sitten niitä tasoja poistettiin tätä peliä varten ja sinulla on tonneittain ja tonneittain toimintaa ja vihollisen haasteita tällä kertaa."

"Miksi siis muutos?
Oliko se jotain mitä näitte fanien haluavan lisää?
Avointa maailmaa ja tällaisia aktiviteetteja?
Vai mistä syystä pääsitte eroon tavallisesta tasojen viiltelystä?
Johtuuko se siitä, että se on erilainen?
Vai mitä voit kertoa siitä?
Joo, muutokseen on oikeastaan pari syytä, tai voisi kai sanoa, että tavallaan palautuminen."

"Joo, kuten mainitsit vähän aiemmin, tärkeimmät erot, tai joitakin tärkeimpiä eroja 1 ja 2 välillä olivat, tiedäthän, 1. osassa oli sellainen puoliavoin maailmantyyli, vapaata karttaa, jossa kävelit ympäriinsä ja jotain tuhoutui."

"Eikä siellä ollut oikeastaan paljon tekemistä.
Suuri osa kaupungista oli oikeastaan vain sellaista, Voisi kai sanoa jopa tyhjäksi, tiedäthän.
Siellä oli vain paljon sellaista avointa tilaa."

"Ja sitten 2:ssa hankkiuduimme eroon joistain niistä tavaroista ja jatkoimme lisäämällä, erilaisia aktiviteetteja, pelihalleja ja kaikkea.
Ja sen jälkeen, kun olin julkaissut 2:n, minusta vain tuntui, että jäin paitsi joistain asioista.
Joulupukki Destroy osat osa 1, jopa osat, jotka eivät oikeastaan ollut mitään tekemistä tai mitään erityistä nähtävää."

"Mulla oli vaan sellainen jonkinlainen nostalgia Santa Destroyta kohtaan.
Ja siitä lähtien olen miettinyt, tiedäthän.., Haluaisin palata takaisin ja käydä Santa Destroyssa uudestaan, Tiedäthän."

"Ja tällä kertaa, tiedäthän, Olen ajatellut sitä kaikki nämä vuodet.
Ja tällä kertaa ajattelin, että okei, tämä on hyvä tilaisuus palata siihen."

"Sen sijaan, että tekisimme kunnon, niin kuin täysimittaisen avoimen maailman pelin, koska emme ole varsinainen AAA-studio, meillä on luultavasti vain alle 50 ihmistä työskentelemässä tämän pelin parissa.
Meillä ei ole satoja ihmisiä työskentelemässä, tiedäthän?
näitä karttoja ja kaikkea."

"Joten taas kerran, se on, se on enemmänkin vapaiden karttojen tyylinen juttu kuin kunnon 100% avoin maailma - tyyppinen juttu.
Mutta joo, minä vain, Halusin todella käydä uudelleen Santa Destroyn kaupungissa ja antaa..."

"pelaajien tutustua siihen uudelleen ja katsoa, mitä muuta voisimme lisätä sinne tehdaksemme siitä enemmän...
mielenkiintoista.
No, kun alunperin aloimme kehittää peliä, se oli, se keskittyi pääasiassa Utopia-maan ympärille."

"Ja kun kehittelimme sitä, ajattelin vain yhä enemmän ja enemmän, mutta entä Santa Destroy? Niin kuin, tiedäthän, Tässä ei ole paljon Santa Destroyta.
Haluan todella nähdä tuon. Joten joo, se oli osittain henkilökohtainen päätös ja myös muun ryhmän mielipide."

"että Santa Destroy olisi kiva nähdä uudelleen.
Siihen olisi kiva palata ja lisätä lisää tavaraa, mutta loppujen lopuksi suurin syy on fanit.
Siitä lähtien kun No More Heroes 2 ilmestyi, on ollut jo vuosia, ihmiset ovat sanoneet, että haluamme No More Heroes 3:n."

"Milloin aiotte tehdä No More Heroes 3:n? Ja sen lisäksi, yksi erityisistä mielipiteistä ja pyynnöistä, joita olemme kuulleet enemmän kuin oli, että haluamme lisää Santa Destroyta.
Haluamme palata takaisin Santa Destroyyn. Ja niinpä, tiedäthän, Haluan palata Santa Destroyyn."

"Vuosien varrella monet fanit ovat kertoneet minulle haluavansa uudestaan nähdä Santa Destroy. Itse asiassa peliä kehittäessämme tunsimme, että okei.., tarvitsemme lisää Santa Destroyta.
Joten se vain toimi täydellisesti. Ei se mitään."

"Menemme takaisin Santa Destroyhin ja lisäämme sinne paljon tavaraa...
siihen. Se oli siis osittain luova ja henkilökohtainen päätös.
Suurin asia olivat taas fanit. Sitä he haluavat.
Sitä me halusimme. Toivottavasti nyt kaikki ovat tyytyväisiä."

"Sinulla on joukko joulupukki Destroy, tiedätkö?
Saatan kuulua noihin sanontaan uudestaan ja uudestaan, missä on No More Heroes 3 vuosien varrella.
Mutta, okei, mainitsit loput tiimistä ja se vie minut minun seuraavaan kysymykseeni. Minä pelaan peliä. Nautin siitä."

"Ja mielestäni yksi asia, joka on mielestäni todella hullu, on tapa, jolla sinä - yhdistätte taidetta ja musiikkia aika ainutlaatuisella tavalla, jota en ole nähnyt missään muussa maailmassa.
muussa pelissä ollenkaan. Tapa, jolla käytätte taidetta, eri taidetyyppejä siellä täällä ja siellä ja erilaista musiikkia. Esimerkiksi espanjalainen kitara, En sano milloin se soittaa. Mutta mitä voit kertoa meille tästä, taiteilijoista, jotka työskentelevät Grasshopperin kanssa, ja tavasta, jolla yhdistätte - kaikki nämä musiikin ja taiteen lajit todella, todella, todella ainutlaatuisella tavalla?
Joo, itse asiassa haluaisin puhua tiimin muista jäsenistä."

"Ohjelmoijien osalta minulla on periaatteessa kaksi pääasiallista henkilöä.
ohjelmoijia tiimissä. Toinen on kaveri nimeltä Hiro Naka, ja toinen on nimeltään Takumi Yamada. Ja mitä Hiro Nakaan tulee, Hän on periaatteessa kehitystiimin johtaja."

"Ja tavallaan hän on myös yksi Grasshopperin johtajista.
Tämä kaveri on periaatteessa, sanoisin, että hän on luultavasti paras pomotaistelujen kehittäjä.
maailmassa. Tämä kaveri on aivan uskomaton, kun kyse on pomotaisteluista.
Hän on ollut tiimissä No More Heroes 1:stä lähtien. Hän on tehnyt eniten, ellei jopa kaikki pomotaistelut siitä lähtien."

"Ja mitä kaikkea tämä kaveri keksii on uskomatonta.
Hän on ehdottomasti kuin maailman huippuluokan ohjelmoija.
Toinen kaveri, Yamada, hän on ollut Grasshopperissa vuodesta, En voi sanoa 100% varmuudella, mutta olen melko varma, että Killer7:stä lähtien."

"tai mahdollisesti hieman Killer7:n jälkeen.
Mutta hän on ollut mukana myös suurimman osan, ellei jopa koko No More Heroes -sarjan ajan.
Hän työskentelee useimpien efektien parissa.
Kun on kyse erikoistehosteista ja muusta, tämä kaveri on myös periaatteessa nero."

"Hän teki paljon hienoja juttuja myös joihinkin aiempiin peleihimme.
Esimerkiksi Killer7:ssä, kun viillät kaveria ja veri roiskuu...
UI:n alla ja sinulla on outoja partikkelikarttoja ja muuta, Se oli kaikki Yamadan omaa työtä."

"Nämä kaksi muodostavat ohjelmointitiimin ytimen...
ja he ovat todella naurettavan hyviä ohjelmoijia.
Mitä grafiikkaan tulee, meillä on kaveri nimeltä Tanimaki.
Hän on vastuussa siitä, että hän kokoaa, kai sitä voisi kutsua..."

"vain yleisestä maailmantunnelmasta.
Tiedäthän, sellainen fiilis, jonka saa No More Heroesin maailmasta.
Eräänlainen vaikutelma, tunteet, joita se tavallaan herättää sisälläsi, mitä tahansa, kun katsot eri ruutuja, se kaikki on tämän kaverin ansiota."

"Hän on myös ollut mukana noin Killer7:stä lähtien, jonka osalta hän oli muistaakseni vastuussa noin 80 prosentista pelin hahmoista.
Hän itse asiassa jätti Grasshopperin joksikin aikaa, lähti tekemään omia juttujaan vuosiksi.
Ehkä 10 tai kymmenkunta vuotta myöhemmin hän palasi takaisin..."

"Grasshopperiin.
Hän palasi töihin Travis Strikes Againin pariin ja on ollut mukana siitä lähtien.
Tämä kaveri on myös aivan uskomaton grafiikan suhteen.
Hän on toinen tiimin ydinjäsen."

"Mitä tulee ääniin, No More Heroes 3:ssa on kaksi päähenkilöä.
joiden kanssa olen työskennellyt erityisesti.
Yksi on kaveri nimeltä Fukuda.
Hän on työstänyt ääniä ja musiikkia."

"Hän työskentelee säveltäjänä.
Hän ei itse asiassa työskentele Grasshopperille.
Hän on ulkopuolinen kaveri.
Ja toinen kaveri nimeltä Nobuaki Kaneko."

"Kaneko, hän on aika kuuluisa tunnettu rumpali Japanissa.
Hän toimi myös pelin säveltäjänä.
Hän on myös näyttelijä.
Hän on todella arvostettu, voisi kai sanoa eräänlainen hahmonäyttelijä."

"Hän näyttelee todella erikoisia rooleja, mutta tämä kaveri on todella lahjakas...
melkein kaikessa mitä hän tekee.
En ole vielä tavannut häntä suoraan, mutta hän on työskennellyt kanssani.
Hän on työskennellyt rinnallani No More Heroes 3:n parissa koko ajan..."

"äänien ja musiikin ja muiden asioiden parissa.
Ja on ihmeellistä, miten voin sanoa tälle kaverille, että okei, että haluan juuri tällaista musiikkia tähän kohtaukseen tai pelin tähän osaan.
Ja hän periaatteessa sanoi, että okei, tajusin."

"Hän vain tuntee äänen, jonka haluan kuulla.
Sanon hänelle, että tämän haluan kuulla.
Hän keksii jotain, ja minä sanoin, että juuri siitä minä puhuin.
Joo, hän on taas mahtava säveltäjä ja muusikko yleensä."

"Tiimissä on paljon muitakin ihmisiä, jotka ovat äärimmäisen, kaikki heistä ovat äärimmäisen tärkeitä pelille ja Grasshopperille yleensä.
Mutta joo, nämä olisivat luultavasti tiimin tärkeimmät ydinjäsenet...
Mitä tulee grafiikkaan, taiteeseen."

"Lisäksi, itse asiassa, on vielä yksi kaveri, jota en voi unohtaa mainita.
Hänen nimensä on Ren Yamazaki.
Tämä kaveri on toiminut oikeana kätenäni, ellei jopa tasavertainen kanssani tämän pelin ohjaamisessa."

"Hän on työskennellyt ulkoisesti jo jonkin aikaa, mutta hän on ollut vierelläni Travis Strikes Againin ajan...
ja No More Heroes 3:ssa, ja hän otti suuren osan ohjaustehtävistä...
ja kaiken muun."

"Ja olen työskennellyt hänen kanssaan jo kauan sitten, Oikeastaan aina Flower Sun Rainista lähtien.
Ja tämä kaveri on myös uskomaton ohjaaja.
Hän tekee todella hienoja juttuja."

"Ja olen todella iloinen voidessani kertoa, että syyskuun 1. päivästä lähtien, hän liittyy virallisesti takaisin Grasshopperiin...
kokopäiväiseksi Grasshopperin jäseneksi.
Olemme siis todella innoissamme siitä."

"Mutta joo, en todellakaan voinut unohtaa mainita tuota kaveria.
Okei, kuten sanoin, olen pelannut peliä...
ja olen huomannut sen olevan aika haastava, täytyy sanoa.
On totta, että siinä on jonkinlainen roolipelielementti..."

"että voit nousta tasolle, voit käyttää joitain buffeja, voit ostaa sushia ja valmistautua taisteluun.
Mutta joka tapauksessa, he tulevat olemaan haastavia...
Sekä tärkeimmät salamurhaajat että kohtaamasi haastepomot."

"Voisitko kertoa pari vinkkiä näiden kusipäiden tappamiseen?
Oikeastaan, ollakseni rehellinen, Olimme vähän huolissamme päinvastaisesta kun kehitimme peliä."

"Mietimme, onko tämä ehkä vähän liian helppoa?
Tulevatko ihmiset suuttumaan tästä?
Ja pelissä on useita vaikeustasoja.
Yleensä, kun debuggaan sitä, pelaan bitterillä."

"Se on aika lailla juuri sopiva minulle.
Spicy on, joo, se on ehdottomasti vähän vaikeampi.
Joo, mulla on oikeastaan tosi hyviä neuvoja...
joidenkin vaikeampien pomojen voittamiseen."

"Kuten mainitsit, siellä on sushia.
Aina kun saat tilaisuuden, hae sushia.
Älä myöskään unohda hankkia sarjoja...
koska sushisarjat auttavat sinua jatkamaan."

"Esimerkiksi, kun sinulla on puolustustehtäviä ja sellaista...
tai tasojen välissä, jos sinulla on aikaa ja voit, mene syömään sushia.
Toinenkin asia, tämä on aika tärkeä."

"Luulen, että monet ihmiset saattavat jättää tämän huomiotta, mutta kun tietyt asiat tapahtuvat, saatte vinorullan...
jossa yrität saada kasaan kolminkertaisia seiskoja - tai erilaisia pieniä kuvia."

"Jos onnistut saamaan täyden panssarin Travis päivittää, pidä siitä kiinni. Älä käytä sitä heti.
Pidä se tallessa ja käytä sitä johonkin vaikeimmista pomoista...
koska se antaa sinulle varmasti todella hyvän etulyöntiaseman."

"joissakin vaikeammissa pomoissa.
Toinen asia on, että pelissä on erilaisia taitoja joita voit käyttää ja voit luoda ja päivittää näitä erilaisia taitomerkkejä.
Niillä voi tehdä paljon kaikkea."

"Henkilökohtainen suositukseni olisi ehdottomasti kuolinpotku.
Hanki death kick ja päivitä se helvetinmoiseksi mahdollisimman pian.
Ilmeisesti voit käyttää muitakin taitoja ja päivittää niitäkin, mutta kuolemanpotku on todella hyvä monesta syystä, ja se on todella hieno ei vain yleisesti, vaan myös muutamissa tietyissä pomoissa ja muutamissa tietyissä taisteluissa."

"Yksi syy on se, että voit käyttää sitä aukkojen sulkemiseen.
sinun ja vastustajasi välillä nopeasti ilman huolta osumasta tai muusta.
Lisäksi, kun päivität sen, siitä tulee todella voimakas."

"Periaatteessa, jos pidät nämä kolme asiaa mielessäsi, ja lisäksi sinun täytyy tietenkin tottua itse pelattavuuteen, mutta kunhan tottuu pelattavuuteen ja pitää nämä kolme asiaa mielessä, käytä Sushia ja erityisesti Sushi-settejä aina kun voit."

"Jos saat Full Armor Travisin, pidä sitä, kunnes todella tarvitset sitä.
ja päivitä kuolemanpotku ja käytä kuolemanpotkua helvetisti.
Jos pysyt noissa kolmessa vinkissä, niin pitäisi selvitä ihan hyvin.
Joo, Full Armor Henshin -muoto on täysin ylivoimainen, joten se kannattaa säästää taistelun loppuun."

"Yksi asia, josta pidän myös, on se, että olette palanneet liikeohjaukseen.
Kuten tiedätte, minäkin olen harrastanut liikkeenohjausta jo monta vuotta, ja te suosittelette, että pelaisimme No More Heroes 3:sta liikeohjaimilla.
Sattumoisin tämä julkaisu on heti Zelda Skyward Swordin jälkeen, joka vei monet pelaajat takaisin liikeohjauksen pariin."

"Se on siis yksi osa-alue pelistä Switchillä, ja toinen näkökohta on se, että tämä on ensimmäinen No More Heroes, toki No More Heroes 1 ja No More Heroes 2 julkaistiin myös Switchille, mutta tämä on ensimmäinen uusi peli, jonka voi viedä vessaankin ja pelata siellä ollessasi."

"Mitä mieltä olet näistä kahdesta näkökohdasta jotka enemmän tai vähemmän muuttavat pelin Switchillä?
Joo, olen puhunut paljon Switchin kontrolleista ja muusta ennenkin, ja pohjimmiltaan, kun minut esiteltiin Switchiin ensimmäisen kerran ja näin Joy-Conit ja ohjaimet, olin kuin, Okei, tätä varten tuon Travisin takaisin."

"Tämä on Travisin järjestelmä, ymmärrätkö?
Ja siinä vaiheessa No More Heroes 3 alkoi oikeastaan.
Mutta minusta tuntuu, että teimme paljon työtä liikeohjauksen optimoimiseksi.
Pelin optimointi järjestelmää varten, mutta myös varmistaa, että näitä kontrolleja voi käyttää tavalla..."

"että peli on mahdollisimman hauska pelata.
Joten henkilökohtaisesti suosittelen niille, jotka voivat käyttämään liikeohjausta niin paljon kuin mahdollista.
Viiltelee ympäriinsä, lataa sädekatanaa ja viiltelee lisää ja vain lataat niin paljon kuin mahdollista koska se on yksi No More Heroesin tärkeimmistä asioista."

"Mutta se on myös todella hienoa, että voit käyttää sitä - myös yksittäisenä mobiilikonsolina.
Voit vain kiinnittää ne Switchin sivuille...
ja kuten sanoit, vie se vessaan ja tallenna mitä haluat tehdä."

"Itse kun aloin pelaamaan peliä debuggausvaiheessa, Käytin liikeohjausta niin paljon, että debuggasin peliä puoli päivää.
ja seuraavana päivänä heräsin ja olkapääni olivat aivan kuolleet.
Sain kaikenlaisia lihaskipuja ja muuta, koska oli niin paljon toimintaa."

"ja se oli niin hauskaa viiltelyä ja rynnäkköä ja kaikkea sellaista.
Mutta taas, kyllä, se on myös todella hienoa...
ja olen myös todella tyytyväinen siihen, miten siitä tuli...
että sitä voi pelata vain Joy-Conilla, joka on kiinni Switchissä..."

"ja pelaat kuin yhdellä mobiilikonsolilla, mutta se ei oikeastaan vie pelistä kovin paljon pois.
Voit pelata aika pitkälti vain omien henkilökohtaisten mieltymystesi perusteella menettämättä mitään."

"Myös tapa, jolla voit pelata peliä, katsomalla sitä itse Switchin näytöltä tai pelaamalla sitä Joy-Coneilla...
tai pelaamalla sitä konsoliin kiinnitettynä, katsomalla sitä televisiosta, pelaat kummalla tavalla tahansa, se näyttää hyvältä ja tuntuu hyvältä."

"Ja kyllä, rehellisesti sanottuna olen todella tyytyväinen siihen, miten siitä tuli, Sekä hallintalaitteisiin että siihen, miltä ne tuntuvat ja se, miltä se fyysisesti tuntuu, kun sitä pelaa...
ja myös se, miltä se tuntuu ja miten se pelaa ilman liikkeenohjaimia."

"Joten kyllä, voin todella luottavaisesti suositella kaikille, jotka pitävät liikeohjauksesta, tutustumaan tähän peliin.
Ja vaikka et pitäisikään liikeohjauksista, ne eivät ole välttämättömiä.
Silti No More Heroes 3:sta on siis ehdottomasti helppo suositella."

"Joo.
Okei, aika alkaa loppua.
Halusin kysyä lempimallisi avaruusolennoista, mutta vaihdan sen tähän.
Olen nähnyt paljon viittauksia, tietenkin, pop-kulttuuriin pelissä, Sama kuin edellisissä peleissä."

"Olen nähnyt viittauksia Matrixiin, Mad Maxiin, X-Filesiin jne.
Ja itse olet todella elokuvaharrastaja.
Voitko kuvitella, että No More Heroesista tulisi itse elokuva?
Olemme nähneet viime aikoina paljon projekteja Netflixissä ja muilla alustoilla..."

"tai jopa teatterissa videopelien muuttumista elokuviksi.
Eli voisitko kuvitella tästä tulevan elokuvan?
Olisiko siinä oikeita näyttelijöitä, oikeaa toimintaa, oikeaa toimintaa vai animea?
Haaveiletko ollenkaan No More Heroes -elokuvasta?
Itse asiassa olemme saaneet useita vakavia tarjouksia."

"ja olemme keskustelleet aiemmin No More Heroesin elokuvaversion tekemisestä.
Menemättä liian pitkälle yksityiskohtiin, jossain vaiheessa se meni niin pitkälle, että - periaatteessa meillä oli jo idea siitä, kenet halusimme päähenkilöksi.
Se oli edennyt suhteellisen pitkälle esituotantovaiheeseen, mutta se ei lopulta toiminut."

"Olemme myös harkinneet anime-version tekemistä No More Heroesista aiemmin.
Mitä tulee animeen, se meni niin pitkälle, että siitä tehtiin pilottiohjelma.
Valitettavasti se ei vain ollut ihan standardin mukainen, voisi kai sanoa, laadullisesti, ja päätimme lopulta hylätä sen."

"Ilmeisesti monet ihmiset ovat sanoneet, että haluaisimme nähdä No More Heroes -elokuvan tai animen tai jotain sellaista.
Ilmeisesti olen miettinyt sitäkin paljon vuosien varrella.
Rehellisesti sanottuna, tässä vaiheessa tuntuu, että jos siitä tehtäisiin elokuva, - meidän ei pitäisi tehdä sitä vain siksi, että, okei, no, meidän pitäisi tehdä elokuva."

"Okei, no, joku tekee sen, joten annetaan se vain jollekin, annetaan heidän tehdä elokuva.
Jos me aiomme tehdä sen, haluaisin tehdä elokuvan jonkun kanssa.
jonka itse haluaisin tehdä No More Heroes -elokuvan."

"Haluan tehdä sen tiimin kanssa, jonka haluan elokuvan tekevän.
Se voi olla vähän spoileri, joten en ole varma, voinko sanoa tämän vai en, mutta sitä itse asiassa käsitellään hieman itse No More Heroes 3:ssa, mutta olisi hienoa jos esimerkiksi Takashi Miike voisi tehdä No More Heroes -elokuvan."

"Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että se olisi täydellistä.
Olisi mahtavaa, jos James Gunn pääsisi mukaan ohjaamaan No More Heroes -elokuvan.
Mutta joo, kyse on oikeastaan siitä, kuka elokuvan tekisi, millainen visio heillä on ja muuta."

"Ja joo, taas, jos mahdollista, enemmän kuin haluan tehdä live-action-version...
tai anime-versiota, ykköstoiveeni mille tahansa No More Heroes -elokuvalle...
olisi, että saisin sen tehdä tiimin, jonka kanssa haluan työskennellä.
ja joku, jonka työn haluan nähdä No More Heroes -sarjassa, jos siinä on järkeä."

"No niin, siinä kaikki. Kiitos paljon ajastanne.
Onnea julkaisuun, joka on parin päivän päästä.
Nautin pelistä. Olen varma, että fanit nauttivat siitä, ja olen varma, että myös sarjan uudet tulokkaat nauttivat siitä."

"Ja toivon todellakin, että tapaamme vielä fyysisesti eikä näin, kuten ennen, jossain päin maailmaa ensi kerralla.
Kiitos paljon. Arigato. Gracias.
Kiitos paljon. Kiitos teille."

"Kiitos. Gracias."

Gamescom

lisää

GRTV

lisää

Leffatrailerit

lisää

Trailerit

lisää

Tapahtumat

lisää