Animal Crossingin ja The Legend of Zelda: Wind Wakerin henkeä huokunut Glory: Conquer The Sea herätti toimituksemme kiinnostuksen Gamelabissa. Halusimmekin tästä syystä kuulla tekijätiimi Reminiscent Gamesin perustajan Rafa Cuadrosin kommentit tulevasta pelistä.
Tekijöiden toiveena on halu tuoda tutkimusmatkailu ja yllätyksellisyys kokemukseen. Tästä syystä kartta uusiutuu sattumanvaraisesti jokaiselle pelikerralle.
"It's about exploring random islands and the sea. So the map will be randomly-generated, we'll have a super large pool of islands, and it'll be randomly spawned, and it'll have a large amount of random valuables inside. So it will be a kind of super unique adventure every time you play."
Cuadros korosti myös erilaisten esineiden merkitystä. Tavaroita voi kaupata, hyödyntää tai jatkokehittää.
Alla olevasta haastattelusta käy ilmi tarkemmin mihin tekijätiimi ja Cuadros pelillään pyrkivät.