Xbox One -yksinoikeus Ryse: Son of Rome näyttää nyt paremmalta kuin kesäkuussa E3-messuilla, vaikka päähahmosta on karsittu polygoneja kehityksen edetessä. Näin kertoo Crytek-pomo Cevat Yerli Twitterissä.
Yerlin mukaan päähahmossa oli ennen 150 000 polygonia, joita vähennettiin tilanteen mukaan. Lopullisessa versiossa polygoneita on vain 85 000, mutta yksityiskohtia ei tarvitse skaalata. Lisäksi hahmoon voitu kohdistaa parempia varjostustehosteita.
Microsoft vahvisti hiljattain, ettei Ryse: Son of Rome toimi Xbox Onella natiivisti 1080p:n tarkkuudella. Sen sijaan se piirretään 900p:n resoluutiolla ja venytetään Full HD -kokoon.
Yerlin mukaan 900p:n resoluutio oli käytössä jo E3:ssa. Crytek valitsi sen yhdistääkseen parhaan suorituskyvyn ja visuaalisen laadun. Yerlin mielestä kyseessä on silti "Full HD -kokemus".
Ohessa Yerlin julkaisema vertailukuva E3-version (ylhäällä) ja nykyversion välillä.