Suomi
Gamereactor
uutiset
Ryse: Son of Rome

Crytek-pomo: Ryse on nyt komeampi kuin E3:ssa

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Xbox One -yksinoikeus Ryse: Son of Rome näyttää nyt paremmalta kuin kesäkuussa E3-messuilla, vaikka päähahmosta on karsittu polygoneja kehityksen edetessä. Näin kertoo Crytek-pomo Cevat Yerli Twitterissä.

Yerlin mukaan päähahmossa oli ennen 150 000 polygonia, joita vähennettiin tilanteen mukaan. Lopullisessa versiossa polygoneita on vain 85 000, mutta yksityiskohtia ei tarvitse skaalata. Lisäksi hahmoon voitu kohdistaa parempia varjostustehosteita.

Microsoft vahvisti hiljattain, ettei Ryse: Son of Rome toimi Xbox Onella natiivisti 1080p:n tarkkuudella. Sen sijaan se piirretään 900p:n resoluutiolla ja venytetään Full HD -kokoon.

Yerlin mukaan 900p:n resoluutio oli käytössä jo E3:ssa. Crytek valitsi sen yhdistääkseen parhaan suorituskyvyn ja visuaalisen laadun. Yerlin mielestä kyseessä on silti "Full HD -kokemus".

Ohessa Yerlin julkaisema vertailukuva E3-version (ylhäällä) ja nykyversion välillä.

Ryse: Son of Rome

Aiheeseen liittyviä tekstejä

Ryse: Son of RomeScore

Ryse: Son of Rome

ARVIO. Kirjoittaja Kimmo Pukkila

Crytekin Xbox One -yksinoikeus kerää pisteitä teemallaan ja ulkoasullaan, mutta ei vakuuta pelinä.

Näin Smartglass toimii Ryse: Son of Romessa

Näin Smartglass toimii Ryse: Son of Romessa

UUTINEN. Kirjoittaja Mika Sorvari

Uusin traileri Crytekin Ryse: Son of Romesta esittelee pelin Smartglass-ominaisuuksia. Jos siis pidät sekoituksesta antiikkia sekä tämän päivän teknologiaa, on tämä sinulle.



Ladataan seuraavaa sisältöä