Olemme nähneet ja kuulleet melko paljon Mortal Kombat 1:stä viimeisen parin kuukauden aikana, joten on varsin mielenkiintoista, että Tekken 8:n hahmopaljastukset pysähtyivät yhtäkkisesti ja suunnilleen samaan aikaan. Tämä ei tarkoita, että Bandai Namco haluaa välttää markkinointikampanjataistelun.
Koska japanilainen studio on antanut meille uuden pelitrailerin, saamme vahvistuksen, että Claudio Serafino palaa Tekken 8:aan sen jälkeen, kun hänet esiteltiin Tekken 7:ssä, ja ei ole epäilystäkään siitä, että hänen persoonallisuutensa ja hyökkäyksensä ovat näyttävämpiä kuin koskaan.
Toisin kuin Mortal Kombat 1, emme vielä tiedä, milloin Tekken 8 julkaistaan, joten olen utelias: Millaisesta markkinointikampanjasta pidät taistelupeleissä? Pitkät ja säännölliset päivitykset, vai mieluummin lyhyitä ja intensiivisiä?