Suomi
Gamereactor
uutiset
Bugsnax

Bugsnaxin kehittäjä Young Horses on siirtynyt nelipäiväiseen työviikkoon

Työt tulevat tehdyksi, kun työt tulevat tehdyksi.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Sanalla sanoen erikoinen Bugsnax julkaistiin 12. marraskuuta 2020 PC:lle ja Playstationille. Gamereactorin arvion pääsee lukemaan täällä. Kehittäjä Young Horses on nyt ilmoittanut siirtyneensä nelipäiväiseen työviikkoon. Kuluvan vuoden heinäkuussa asiaa kokeiltiin, ja nyt käytännöstä tehtiin pysyvä.

Kahdeksan hengen tiimi kokeili nelipäiväistä työviikkoa rutistusvaihetta eli niin sanottua "crunchia" vastaan. Young Horsesin antaman tiedon mukaan käytössä oli jo muutenkin 35-tuntinen työviikko, joten pudotus 32 viikkotuntiin ei ole suuri tappio. Young Horsesin pomon Phil Tibitoskin mukaan muutos oli helppo tehdä tiimin pienen koon ansiosta.

"It was easier for us to implement because to measure our small team's output is simple relative to those bigger studios, so our trial period and decision-making is faster than a studio who has to get buy-in from so many departments and investors."

"We know what we have to get done and by when, or we're making our own schedule entirely and things get done when they get done."

Bugsnax

Kiitokset, Axios

Aiheeseen liittyviä tekstejä



Ladataan seuraavaa sisältöä