Suomi
Gamereactor
uutiset
Starfield

Bethesdan mukaan Starfieldin maailman tutkiminen ei ole sellainen kuin piti

Jotain muuta oli ajatuksissa.

Tilaa uutiskirjeemme tästä!

* Pakollinen tieto
HQ

Bethesdan Starfieldissa on yli 1000 planeettaa, joita pääsee tutkimaan halutessaan. Suurin osa näistä planeetoista on kuitenkin autioita, eikä siellä siis ole juurikaan löydettävää.

Pelin parissa puuhannut entinen Bethesdan työntekijä Bruce Nesmith on kertonut, millaisia haasteita asiaan liittyi. Tekemistä ei pitänytkään olla kuin muutamalla tusinalla planeetoista.

Isokokoisten pelien alueiden tyhjyys on ongelma, ja tasapainon saavuttaminen on vaikeaa.

"Game director Todd Howard pretty much pulled the number 100 for the number of solar systems out of thin air, but the more we went on, the more it was like, 'OK, so all core activity takes place in these two dozen in the settled systems and the rest of it is open space, but people love our big games. They love that open area to explore, so let's go ahead and let 'em have it'."

"I think some of the exploration stuff didn't come through as well as it could've because they decided to make other choices. And never misunderstand this. In every game studio on the face of this planet, they know the choices they're making. They know the things that are not going to be in there. They know what the players are going to moan about. But you got to make the hard choice."

Starfield

Aiheeseen liittyviä tekstejä

0
Starfield alkaa aivan liian hitaastiScore

Starfield alkaa aivan liian hitaasti

ARVIO. Kirjoittaja Ossi Mykkänen

Vuosia odotettu avaruusseikkailu avaa massiivista sisältöään hitaasti, mutta riittääkö tahti pitämään mielenkiintoa yllä monipuolisesta tekemisestä huolimatta?



Ladataan seuraavaa sisältöä